Vamos! - Reisverslag uit Chiclana de la Frontera, Spanje van Tess Vervoort - WaarBenJij.nu Vamos! - Reisverslag uit Chiclana de la Frontera, Spanje van Tess Vervoort - WaarBenJij.nu

Vamos!

Door: Tess

Blijf op de hoogte en volg Tess

01 Februari 2019 | Spanje, Chiclana de la Frontera

Eindelijk is het dan zo ver, op naar Spanje om stage te lopen in het ziekenhuis. Mocht 30 kilo bagage meenemen en 10 kilo handbagage en mijn koffers waren nog te zwaar, 'huuh, 'hoe dan'. Ik vond het erg spannend, omdat dit mijn eerste keer was om te gaan reizen. But I did it!

Eenmaal aangekomen in Spanje werd ik opgehaald door een mevrouw M die vanuit Spanje mijn stageplek en huisvesting geregeld heeft. Zij heeft mijn naar mijn appartement gebracht en heb ik kennis gemaakt met de huisbazin waarmee ik verblijf. Samen zijn we de buurt gaan verkennen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Welkom op mijn profiel. Je kan hier mijn stage avontuur volgen in Spanje!

Actief sinds 01 Feb. 2019
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 1870

Voorgaande reizen:

01 Februari 2019 - 26 April 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: